fredag 27 april 2012

neverendingalbum

Massor med foton får plats i dessa album. Åtta stora och massor med små i olika storlekar.

De här fotona är från kamelturen i Egypten.








Eftersom Maja är allergisk mot häst så fick hon avstå att rida kamel.

Den bussiga killen tyckte att hon kunde leda runt ekipaget och lånade inte bara ut kamelen, utan även sin hatt.






Jag använde cardstock i beige och mönsterpappret är ett sandpapper, alltså inte ett riktigt sandpapper utan ett pappper med fotad sand på.

Fotona är granna i sig så jag har inte dekorerat någonting.







Jag har sett flera beskrivningar på olika bloggar om hur man ska göra dessa album men som är så mycket krångliga än den jag har.

Fast jag vet inte om det blir någon skillnad på det slutliga resultatet.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar